טל. משרד 03-6445518 ניד. 050-4334049

צרו קשר 050-4334049

טל. משרד 03-6445518 ניד. 050-4334049

אסטרטגיה ושיווק

ייעוץ שיווקי הוא תהליך כולל של ניתוח כלל מאפייני השיווק בעסק ובניית אסטרטגיה שיווקית מקיפה בהתאם לתנאי השוק ומשאבי החברה.

הייעוץ השיווקי מספק מעטפת שירותי בתחום השיווק, תקשורת, מרקום, יחסי ציבור ותדמית המשפיעים על מאמצי השיווק של הארגון ובניה יעילה של תוכנית שיווק תמקסם לחברה את ההשקעות במאמצי השיווק בהתאם לצרכים ולאופי השוק בו פועלת החברה.

הייעוץ הארגוני תופס מקום חשוב בעת תהליכי שינוי של צמיחה והרחבה או תהליכי התייעלות וצמצום ומהווה את הבסיס לשיפור מצב החברה או העסק במצב של אי יציבות או חשש לאי הקדמות החברה.

הייעוץ השיווקי מספק נקודת מבט רחבה ומקצועית על פעולות השיווק המבוצעות בחברה ומספק פתרונות יצירתיים וחדשניים למיקסום ושימוש יעיל במשאבי החברה ולהגדלת המכירות.

מטרות תוכנית השיווק והמכירות : הקצאה נכונה של המשאבים | חלוקה ברורה של תפקידים ותחומי אחריות | קביעת יעדים ולוחות זמנים | ארגון יוזם להבדיל מארגון מגיב, שיווק ללא יוזמה איננו שיווק !

שרותי הייעוץ השיווקי

  • מיפוי מוצרים והשירותים
  • ניתוח שוק ומתחרים
  • מודיעין עסקי
  • הגדרת לקוחות פוטנציאליים
  • תכנון אסטרטגיה שיווקית
  • תכנון תקציב שיווק ופרסום (פרינט, אינטרנט, פרסום ברשתות חברתיות)
  • תמחור המוצרים או השירותים.
  • תהליכי מיתוג של העסק המוצרים והשירותים
  • הקמה וניהול מועדוני לקוחות וקהילות עסקיות
  • ליווי בגיוס אנשי מכירות
  • הקמת מערכי מכירות
  • פיתוח שיטות מכירה
  • הדרכת אנשי שיווק ומכירות

כיצד לבנות תוכנית שיווקית שתביא לתוצאות ?

תכנית שיווק הינה נגזרת של התוכנית האסטרטגית והעסקית שבה הוגדרו כל מטרות יעדי החברה. תוכנית השיווק מספקת מפת דרכים להשגת המטרות והיעדים השיווקיים ובאלו טקטיקות שיווקיות ננקוט להשיג את המטרות והיעדים שהוגדרו להגדלת המכירות ונתח השוק בו פועלת החברה.

מה כוללת תוכנית שיווק ?

1. תחומים בהם נרצה לרכז את מאמצי השיווק

2. סקרי שוק, ניתוח מתחרים וניתוח שווקי היעד

3. הגדרת מוצרים, ניתוח קהלים ומבצעים רלוונטיים

4. ניתוח SWOT על פי מודל   (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) לאבחון הסביבה הפנימית והחיצונית של החברה לבחינת יכולת החברה להתמודד עם האיומים ההזדמנויות בשוק בו פועלת החברה.

5. ניתוח עפ”י מודל BOSTON לבחינת הגדרת הרווחיות של מוצרי החברה

6. בחינת הנכסים השיווקיים (אתר אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב, מערכת CRM לניהול הלידים, קמפיינים ממומנים בגוגל)

7. תכנון אמצעי השיווק הרלוונטיים

8. תכנון אמצעי הפרסום והקידום מכירות (מדיה דיגיטלית, טלוויזיה, עיתונות, תערוכות, כנסים, דיוור פליירים, יח”צ)

9. תוכנית מהלכים שיווקיים רב ערוציים

10. תכנון חלוקת מהלכי החשיפה והפרסום

11. הקמה וניהול מאגרי מידע שיווקיים

12. תכנון משפכים שיווקיים

13. ניהול התקשורת השיווקית (MARCOM – Marketing Communications)

14. תכנון תקציב שיווק מפורט (תכנון מול ביצוע)

15. תכנון לוחות זמנים ומשאבים לביצוע (עובדים, קבלני משנה, ספקים)

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן